❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Take Care Bestfriend
Tuesday, April 8, 2014 | 1 comments
*Eunjung hugs Crying Jiyeon*

Hi Asslamualai kum. Lama tak update blog. Ni kali pertama Elly update random dekat blog hohoh. Sebenarnya takda apa yang Elly nak cakap. Elly cuma nak sampai kan sedikit sebanyak pesanan dekat bestfriend Elly.

Dalam bulan ni, Memang Elly busy gila dengan aktiviti sekolah. Minggu ni, hari Rabu ni (esok) Elly kena pergi kem PRS dekat Dusun Eco Resort. Tempat tu Elly pernah pergi tahun lepas untuk kem pengawas. Tempat tu memang keras orang cakap tapi alhamdulillah masa first time Elly pergi sana, Allah tak izinkan Elly nampak atau dengar apa-2 yang berkaitan dengan 'keras' tu.

Lepas balik daripada kem tu hari Jumaat nanti, ayah Elly kata terus balik Johor whuaaaaaa memang penat mesti dalam kereta tidur tak bangun-2 sampai 10 jam dalam kereta macam 2 tahun lepas. Pahang ke Johor ambil masa 10jam tu pon sebab Family Elly banyak berhenti R&R. Masa Elly Form 1 tak silap balik dari kem terus balik Johor. Dah sampai Johor baru sedar lol

Minggu depan pulak ada Netball peringkat Daerah. Tapi Alhamdulillah Elly dengan Fy tak terpilih jadi jadual Elly bulan ni takda lah padat sangat. Lagipun banyak sangat aktiviti sekolah yang Elly dah masuk tahun ni hohoho. Cikgu Asyikin cakap "amboi habis semua aktiviti sekolah awak kebas" Biasalah cikgu nak markah koko hohoho Lagipun Elly ni bukannya pandai sangat. So dengan cara ni je Elly boleh bagi harapan untuk sambung belaajr kat diri Elly sendiri. 

Haa ni lagi nasib baik Elly tak terpilih untuk Netball. sebab lepas je netball competition, terus ada kem pengawas fuhh!! baru je balik dari kem minggu depan dah ada kem lagi siapalah tak penat kan? Ni kem pengawas pulak whuaaaaaaaa mesti berat Elly turun bulan ni eh?

So Fy Aku nak cakap masa aku takda dekat sekolah 3 hari bermula Rabu (esok), Khamis, Jumaat dan termasuk Isnin depan (mungkin) tolong jaga diri kau baik-2. Siapa-2 kacau kau, lempang je. Ada masalah senyum tak kesah susah macam mana pon ingat ok apa yg aku selalu cakap dekat kau ;; kalau orang buat jahat dengan kita, TOLONG JANGAN BERDENDAM. SENYUM je tu yang akan membuatkan diorang penat ok ^^ Jaga diri lepas tu bila aku datang sekolah balik,, ceritalah kat aku apa yg kau alami ok sekarang ni kau jadi orang yg paling aku sayang dalam hidup aku. Sebab kau faham aku. tq~ Take care okay. Sorry sebab tinggalkan kau 3/4 hari ni............bye gila. ^^
4:43 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*