❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Tolong ubah sikap kau
Friday, February 28, 2014 | 0 comments
It was like Kai kicking Chanyeol's leg and Chanyeol gets mad... meanwhile D.o lol 

Hi Asslaamualaikum. Harini memang Elly sakit hati sangat sebab Elly balik rumah pukul 1.10pm. Harini hari Jumaat so patutnya balik pukul 12.05nn tp disebabkan harini Jumaat terakhir dalam bulan ni, Sekolah cakap balik pukul 12.30nn sebab ada baca Yassin. Yeahh Elly tak kesah pon balik pukul berapa tapi dakalu dah lepas pukul 1 tu memang melampaulah kan!

Nak tahu kenapa Elly balik pukul 1.10pm? sebab motor Elly tak boleh start! Elly pergi sekolah naik motor dengan adik Elly, Nabil. Masa kitaorang kat motor, Dia try nak start tapi tak boleh. Elly pon cakap "Asal tak start lagi, Taknak balik ke?" Pasuh dia cakap "Tak boleh start" Elly pon try jugak start motor tu dari guna starter sampai guna kaki tak boleh start. Elly pon pelik sebab nak kata minyak habis, baru semalam adik Elly Nabil tu isi minyak motor masa ada training bola sepak dekat sekolah, otw nak gi sekolah dia isi minyak alah bukan jauh sangat pon petronas tu -.-

Fikir punya fikir apa nak buat, Elly cakap dekat Nabil tunggu dekat motor Elly nak gi public phone nak call ayah cakap apa problem motor tu sebenarnya. Lepas Elly call, Elly pergi balik dekat adik Elly dia cakap "plug motor hilang" masa tu Elly terus tengok dekat dengan area tayar tu haha actually Elly tak tahu nama bahagian tu apa memang plug motor takda! Patut motor tak boleh start memang pfffttttt betul Elly cakap siapa yang amik plug motor tu. Tapi dalam kepala otak Elly ni, Elly terus syak 5 Ekor Syaitan's' nanas tu! Siapa lagi yang sanggup buat macam tu apa dia fikir Elly perempuan Elly bodoh ke part motor ni? Elly ni takdelah bodoh sangat part motor tu tapi adalah sikit-2 yang Elly tahu.

Bila ayah Elly sampai, Elly terus sebut nama 5 ekor syaitan's' tu! Masa tu muka dengan mata ayah Elly merah gila sebab tahan amarah tapi lepas tu dia ketawa ahahaha Ayah Elly ni memang. Dia marah lepastu ketawa tak tahu kenapa -.- Dia pon pergilah beli plug motor kejap pasuh datang balik kat sekolah. Elly ni mana reti pasang plug motor tu tapi benda tu Elly tahu macam mana. Masa Elly tengok ayah elly pasang plug motor macam mana, Elly nak letak beg sekolah Elly dekat tepi dulu masa tu Elly ada terjumpa plug motor haa dah sah Elly tahu mesti dorang bukak plug motor tu than campak nasib Elly jumpa. Lepas dah jumpa adik Elly pandang muka Elly. senyap tak cakap apa-apa.

Bila dah pasang je plug motor tu,, motor pon dah boleh start. Elly pon bertolak lah balik kerumah. Tapi masa otw balik tu, Adik Elly tiba-tiba cakap "Lepas ni amik plug motor dia, pecahkan terus!!!!!!" Elly rasa ni first time Nabil tu mengamuk macam tu. Biasnaya kalau ada orang kutuk dia ke, cari gaduh dengan dia ke dia akan cakap "buat apa nak layan org macam tu" Mana taknya. Elly ni musuh 5ekor syaitan's' tu tapi kenapa mesti motor Nabil yg jadi mangsa? Apasal kau nak buat adik aku macam tu? Kau musuh dengan aku, aku jelah asal nak libatkan adik aku?! Aku memang pantang orang buat benda buruk dekat kakak / adik- adik aku.!!!

Tapi benda yang Elly boleh buat atas motor tu ialah nyanyi macam org terencat ahahaha. Lepas tu kejap je adik Elly ni ketawa haha Elly pon cakap datang sekolah minggu depan senyum jangan masam. Tapi kalau kau nak dendam, kau balas lah nanti aku cover lol Sebab Elly kesian sangat dekat Nabil tu. So wahai syaitan-syaitan yang pfffttttt tolonglah ubah sikap kau tu sebelum Allah terbalikkan semuanya. Kalau kau tak puas hati dengan aku,, cakap dengan aku jangan nak gaduh senyap-senyap guna adik aku kk. adik aku tak slaah memang adik aku nampak pendiam tapi kalau dia dah tak boleh sabar, aku harap kau boleh tanggung apa yg dia akan buat sebab aku kakak dia 14 tahun aku hidup dengan dia aku tahu macam mana dia okk bye.

3:43 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*