❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Namida falls again.........
Monday, October 14, 2013 | 2 comments
*Look at Eunjung and Jiyeon in the middle* lol

Konbanwa minna! Today my tears fall again because of that junior -.- Petang tadi adik dia datang rumah Elly. Adik dia cakap dekat kakak Elly yang akak dia nak numbor phone kakak Elly. So kakak Elly pon bagilah number phone dia dekat junior phone 1 tuu :(

Tuptaptuptap, dalam pukul 8.11pm Junior 1 tu call akak Elly. bila kakak Elly jawab, dia cakap "akak, kak Qila ada tak?" Kakak Elly jawab "ada sebelah akak kenapa?" "---- Nak cakap dengan dia sekejap boleh tak?" Tak lama lepas tu kakak Elly pass phone dekat Elly. Memang sakit hati sangat masa cakap dengan dia... nampak dia macam bersungguh-sungguh nak dekat MIF :(

"Hello, kenapa?"
"Akak nak num MIF -.-@#$#%$^&^*&(&*I^Y$%^$%^"

salam tak beri apa tak cakap alih-alih terus nak num phone MIF. Elly pon dengan hati terbuka bagijelah. Lepas tu Elly terus letak phone. Then Elly bagi balik phone kakak Elly. Elly terus pandang bawah. Kakak Elly cakap dengan Elly, Elly buat bodoh je. Lepas tu dia cakap "Kau ni kenapa aku cakap kau pandang bawah?" Dia terus tengok muka Elly dari bawah. Yes my namida falls again.....

Should I let MIF go? How bout my 3 years? Just let it be? I Don't think I can.. But demi adik-adik junior, I will.................................. Even my heart a ache :(

12:50 AM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*