❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Soalan cepumas kepada mangsa tag :)
Wednesday, May 15, 2013 | 0 comments

Elly telah ditag oleh si blogger manis, Cupcake untuk menjawab kesemua soalan cepumas yang disoalkan kepada mangsa tag. Lama dah tak buat soalan cepumas. Hampir dua tahun kot. Hehe ^^

Few rules need to be followed :
  • post this rules
  • write 11 thing about yourself
  • answer the question the tagger set to you
  • create 11 new question for those you want to tag
  • choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post
  •  you are not allowed to tag back
ABOUT ME :
  • Name Nur Elly Aqilah bt Mohd Za'ai
  • Born on 1st of March in Johor Bahru
  • Loves dancing, singing especially rapping
  • Weight 43kg ; Height 153cm
  • Loves junk food
  • addicted to soft blue and black
  • Married to Youngmin *Eh?
  • Leader of B.U.T in singing team in my school
  • getting mad when stresssssssssss >.<
  • Hates when someone copying me.
  • Love my mom more than other. 
QUESTIONS FROM CUPCAKE :
  • status anda sekarang di facebook
  • fav. movie 
  • fav. food
  • warna lip stick kegemaran
  • pernah couple ? 
  • ada berapa orang ex-boyfriend ?
  • nama panggilan yang paling sweet ?
  • tempat paling best ?
  • kenangan paling pahit ?
  • bunga kesukaan ?
  • bilik anda bewarna apa ?
ANSWERS :
  • Married with my cousin ^^
  • Korean movies
  • Nasi goreng pataya :)
  • cherry pink
  • Couple? Of course pernah!
  • Ex-boyfriend? Errr. 3. Dua kali kena game. Sampai jadikan saya tak percaya kat lelaki. 
  • Tempat paling best? Jepun !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teringin nak pergi sana.
  • Bila gaduh dengan BFF and bila dapat tahu ada orang terdekat suka dekat Youngmin & Kwangmin. Rasa nak cekik-cekik je orang tu!
  • Ros jepun putih. Saya tak suka bunga warna merah -.-
  • Of course Biru + Putih! ^^
QUESTION FOR PEOPLE THAT HAVE BEEN TAGGED :
  • Roti kesuakaan?
  • Bila masa lapang suka buat apa?
  • siapakah bias yang paling awak gilakan?
  • jatuh cinta sejak tahun?
  • Peristiwa yang paling awak tak boleh nak lupa?
  • Benda yang paling awak suka buat?
  • awak akan marah kalau?
  • kalau awak dapat tahu kawan awak tikam awak dari belakang? What will you do?
  • Awak sukakan lelaki yang macam mana?
  • Siapa orang ke dua yang awak sayang dalam dunia?
  • Kalau awak dapat kembali ke zaman 70-an, awak nak buat apa?
11:55 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*