❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Cepumas lagi -.-
Saturday, May 18, 2013 | 0 comments

Hi. Malas nak bebel panjang-panjang. Elly dapat soalan cepumas lagi. Kali ni by Shida si manis ^^ Thanks tag ye Shida :)

Few rules need to be followed  :
  • post this rules
  • write 11 thing about yourself
  • answer the question the tagger set to you
  • create 11 new question for those you want to tag
  • choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post
  •  you are not allowed to tag back
ABOUT ME  :
  • Name Nur Elly Aqilah bt Mohd Za'ai
  • Born on 1st of March in Johor Bahru
  • Loves dancing, singing especially rapping
  • Weight 43kg ; Height 153cm
  • Loves junk food
  • addicted to soft blue and black
  • Married to Youngmin *Eh?
  • Leader of B.U.T in singing team in my school
  • getting mad when stresssssssssss >.<
  • Hates when someone copying me.
  • Love my mom more than other. 
QUESTIONS FROM SHIDA :
  • apa yang awak akan buat bila awak stress?
  • apa awak rasa bila bestie awak sendiri dah ada bestie baru?
  • adakah awak seorang yg takut kucing?
  • haiwan apa yg awak bela sekarang?
  • antara Paris, Korea and hong kong manakah tempat yg awak nak sangat pergi?
  • adakah awak seorang yg mulut kecoh atau pendiam?
  • antara adik beradik awak yg manakah yg paling awak sayang ? kalau ada.
  • apakah yg awak akan buat setiap kali awak bangun dari tidur?
  • apakah benda yg paling awak benci?
  • apakah warna kegemaran awak?
  • adakah awak sayang ibu bapa awak sepenuh hati atau separuh je ?
MY ANWERS :

  • Marah. Tak tahu kenaap -.-
  • Sakit hati. Kasi penampar je. Lepastu jangan pandang bestie kita tu lagi. Kalau dia bestie kita, dia takkan tinggalkan kita k.
  • Err. kenapa tanya soalan ni? Semestinya ya.
  • Tak bela binatang apa-apa. Sebab takut binatang berbulu -.-
  • Semua taknak pergi. Impian saya nak pergi JEPUN dengan MEKAH sahaja.
  • I'm talkactive -.-
  • Tasry. Dia baby lagi. Umur tak sampai setahun lagi.
  • When I woke up, I'll brush my teeth and wash up my face. Not going to take a bath in the morning when it's school holiday.
  • Benda apa paling benci? BILA ADA ORANG TERDEKAT SENYAP-SENYAP SUKA YOUNGMIN DENGAN KWANGMIN. CEKIK MATI PULAK.!
  • Biru laut & hitam. Why? Got problem? ahhahahah
  • Sepenuh hati jiwa raga bakul pencil box dulang hati sayaaa :)
MY QUESTIONS :
  • Roti kesukaan? *MACAM TAKDE SOALAN LAIN
  • Bila masa lapang suka buat apa?
  • siapakah bias yang paling awak gilakan?
  • jatuh cinta sejak tahun?
  • Peristiwa yang paling awak tak boleh nak lupa?
  • Benda yang paling awak suka buat?
  • awak akan marah kalau?
  • kalau awak dapat tahu kawan awak tikam awak dari belakang? What will you do?
  • Awak sukakan lelaki yang macam mana?
  • Siapa orang ke dua yang awak sayang dalam dunia?
  • Kalau awak dapat kembali ke zaman 70-an, awak nak buat apa?

Fy, please click OLDER POST.
3:35 AM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*