❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Jo Young Min... Honeyy :'(
Saturday, February 9, 2013 | 0 comments

Young Min oppa, Bunga tuh awak nak bagi dekat siapa? Bertuahnya siapa dapat bunga tuh. Tapi siapa yang dapat bunga tuh memang malang nasib dia aku kerjakan! HAHAHA. Ada hati nak amik bunga dari suami tersyaang aku.

Bilalah agaknya aku dapat jumpa kau? Ehh tapikan nanti bila kita jumpa, kita cakap bahasa English atau jepun je taw. Young Min oppa kan pandai speaking jepun. Jangan cakap bahasa korea dengan aku. Aku memang suka tengok cerita korea tapi aku tak belajar bahasa korea. Bahasa korea apaknya susah.

And bila kita dah jumpa nanti, Kita kenal-kenal lepastuh kawen taw. Bestnya kalau aku betul-betul dapat kawen dengan kau Young Min. Memang aku setia. Sebab kau lelaki pertama yang aku gilakan sampai nak mati. Sepanjang masa asyik ingat kau bertuah kau berbinikan aku. HAHAHAHAHHA.

Young Min oppa, kalau kita jumpa betul-betul kan, kau nak ke perempuan pendek macam aku? :'( Mana tahu kau taknak al maklumlahh ORANG KOREA KAN TINGGI-TINGGI. Tak macam aku dahlah gemuk pendek pulak tuh!

Oppa, aku harap kau pon mimpi aku macam mana aku mimpi kau. Kalau masa boleh diumdur, aku akan undur masa mimpi tuh berlangsung. Kalau mimpi tuh berpanjangan, Aku sanggup tak bangun asalkan dalam mimpi tuh kau ada dekat je dengan aku. Kau dengan Kwang min, Kwang min lagi handsome. Tapi aku pilih kau sebab aku SAYANG KAT KAU GILA! MinWoo yang comel tuh pon aku boleh tak terpikat sebab hati aku betul-betul dah terpaut dekat kau sayangg :)

Young min oppa, aku harap kaulah jodoh akuuuuuu :'(

YOUNG MIN OPPA, SARANGHAE !!!!!

1:42 AM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*