❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Hi February.
Saturday, February 2, 2013 | 0 comments


Hello. Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Februari kan? so maknanya lagi beberapa puluh hari je lagi birthday aku. Haha. Agaknya birthday aku tahun ni best tak? Ada best macam tahun lepas tak? I hope so. harap sangat birthday aku best tahun ni. and aku harap ayah aku tak bagi aku hadiah patung barbie macam tahun-tahun yang berikut. Maklumlah dulukan aku gilakan barbie, princess. Macam hapelah kan? And aku harap mama tak bagi aku hadiah mekap. Sebab sekarang ni aku tak suka sangat dengan mekap ni. Tak tahu kenapa.

Bulan 2 pon aku berharap dapat balik kampung masa raya cina. Nak jumpa adik ipar kesayangan aku, Izah anak Yus. HAHAH. Aku tak tahu kenapa aku suka sangat dekat Iejah. aku betul-betul nak dia jadi adik ipar aku. Lagipun mama suka dekat Iejah. Mak pon suka dekat Nabil. so kalau diorang kawen, InsyaAllah bahagia sebab dapat restu family kedua-dua belah pihak. Tapi aku nak lelaki yang aku tak kenal, tapi kenal aku terus masuk meminag direct kat mama dengan ayah aku. hehe. Miang dohh aku sekarang. Gatal nak kawen.


See? wedding dress tuh lawaaaaaaa sangat. Aku teringin sangat nak pakai dress kawen sebelum meninggalkan dunia buat selama-lamanya. Walaupun bukan masa kawen, masa biasa atau saja-saja nak pakai bolehlahh. Tak pon masa photoshoot. so, Pak Ngah kalau nak Qila jadi model lagi sekali, Tolong bagi  Qila pakai baju pengantin ye. Kalau tak jangan harap nak shoot. lol, -.....-

Hehe. Gambar harituh pon belum masuk lagi. Ada hati nak shoot lagi sekali. Serik doh. Balik terus demam sebab bapakk penat. Maklumlah. Baru first time pergi photoshoot ee kimaknya ayat waa! okey bye. malas nak update panjang-panjang nanti tak cukup masa nak tengok cerita korea. kbye

Have fun!


12:37 AM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*