❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Pindah :'(
Friday, December 21, 2012 | 0 comments



Okey. Semalam ayah aku cakap ayah aku kena pergi temu duga hujung bulan 12 ni. Aku cakaplah temusuga untunk apa. Ayah aku cakap untuk pindah. Ya Allah masa tuh juga aku terdiam. Aku tak sanggup nak pindah weyh. Aku tak sanggup nak tinggalkan Fierra :'(

Ayah aku cakap bulan 4 keputusan temuduga akan keluar. Bila ayah aku lulus temuduga tuh maknanya bulan empat atau lima pindah. Tapi kalau ayah aku fail temuduga tuh, kitaorang kena stay Bentong. Dalam hati aku ni punyalah aku berdoa biar ayah aku gagal temuduga tuh. Satu sebab aku taknak pindah, Fierra. Aku terlalu rapat dengan diaaa. Aku tak sanggup nak tinggalkan dia.

Ya Allah panjangkan persahabatan aku dengan Fy. Aku tak sanggup nak tinggalkan dia. Aku taknak dia kesunyian. Sebab aku rasa bila dia dengan aku, Dia asyik ketawa sebab aku suka loya buruk. Bila Fy marah aku, Aku buat muka toya. HAHAHA. Semua orang bila marah aku, aku buat muka bodohhh aku. Biar orang yang marah aku tuh meluat. HAHAHAHAHAHAAHAH.

Fy, Kau doakan ayah aku gagal temuduga tuh ye. Aku taknak jauh dari kau. Cukup sekali aku jauh dengan kau masa cuti sekolah ni. Masa cuti ni sekali pon aku tak berpeluang nak jumpa kau. Fy aku mohon doakan ayah aku gagal. PLEASE. Patutnya tahun ni (2012) aku dah pindah tapi ayah aku tak pergi temuduga tahun lepas (2011) Please Fy. Aku sayang kau. Aku taknak jauh dari kau.


Rasa macam nak menangis je bila aku dapat tahu aku kena berjauhan dengan kau lepas ni. Tapi kalau kau nak aku pindah, Kau cakap. Aku tahu aku je kot yang beria kawan dengan kau.  okey bye :'(


S A D L I F E :'(

7:45 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*