❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Smelly bag -.-
Wednesday, October 17, 2012 | 0 comments


Assalamualaikum. Lama betul aku tak update blog kan. Asyik post lagu je. Maklumlah. takde story nak cerita. I wanna start my story now!

Petang tadi aku dengan Fyna pergi rumah Fie. Then masa OTW nak pergi sana. Terserempak dengan Adli. Alang-2 tuh aku minta beg dekat dia. Sebab aku takde beg nak gi sekolah. Adli dah bebas dah. Dah bebas dari kesengsaraan PMR. Aku je kena tunggu final exam habis. *cedih*

Masa dia bagi beg tuh. Dia cakap 'Sorry beg ni busuk sikit'. Then aku cakap 'Yolaahhh tu' Then masa dia dengan capang dah bla. Fierra suruh aku bau beg Adli tuh. Aku cakap 'Tak nak aku. Kau lha try bau busuk tak' Sekali bila Fie bau je beg tuh. Subahanallah. Boleh mati kot. Dia cakap bapak busuk beg tuh. 

And aku pelik. Aku tengok beg tuh warna biru. Kenapa diorang boleh cakap warna kelabu? Balik tuh aku terus basuh beg Adli. Sental semuanya kasi wangi, cantik, bersih, berseri, harum. tah apa-2 lagilah. Bila aku dah cuci beg tuh sampai bersih. YES! Beg tuh memang warna biru. Colour dia bertukar jadi kelabu pasal beg Adli tuh TERSANGATLAH KOTOR.

Nasib baik lah aku ni perempuan jenis baik hati. Dan rajin buat kerja-2 rumah ni. Wangi sikit beg dia aku kerjakan. Nasib baik dekat rumah aku ada Downy Actibac -.- Memerangkap kuman. Dan menghapuskan bau busuk.  WAKAKAKA :D

Aku cakap dekat dia aku pinjam kejap je beg dia. Tapi lepas aku cuci sampai wangi. Aku rasa macam malas nak pulang. Penat aku sental. Sampai tangan aku yang luka exsiden naik motor dengan Fyna tuh pon terkena berus. Pedih tak payah cakap. Tapi nasib baik aku bukan perempuan jenis yang terlalu lembut.

Actually, Aku dah banyak kali jatuh motor. Tapi yang paling teruk pun kaki kena exzos. Tapi kalini exsiden dengan Fyna memang lagi teruk. Tangan. Bahu. Peha. Kaki. Buku lali. Ibu jari kaki. Siku memang semua luka. Paling teruk tangan kot. Tak boleh nak bergerak laju-2. Ni nak update blog pun lembab. Sebab dari bahu hingga pergelangan tangan rasa macam lenguh. Kaki pulak jalan terjengket-jengket.

Tapi takpa. Aku harap Fyna takde apa-2. Aku taknak dia luka sikit pun. Sebab aku dah sedaya upaya tahan motor tuh. Tuh yang aku teruk sikit. Nak-2 bila jatuh time nak naik bukit. Ya Allah. Memang perit. Tapi takpe. Aku dah biasa luka-2 sakit-2 ni. Sampai hati aku pun pernah merasa sakit dan luka. Cehh. KBye

Fyna, I'm Sorry.

1:30 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*