❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Hello November
Thursday, November 1, 2012 | 0 comments


Assalamualaikum.. Selamat datang November. Selamat tinggal Oktober. November. I wish my November is better than October. Dalam bulan Oktober. Aku lalui macam-macam dugaan sampai aku terfikir yang aku akan menjadi  jahat. Aku aka mainkan perasaan orang. Kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. Kerana seseorang, Hancur semua nama.

Yeahh and sebut je bulan November ni. Rasa macam sekejap je aku form 2. Tahun depan dah naik form 3. Waaaahhhaaaa. PMR! Aku belum ready apa-apa untuk PMR. Rasa macam tak puas hidup dalam dunia form 2. Rasa macam sekejap gilaaa :'(

And November ni. Aku harap takda sebarang 'cinta' atau 'couple' datang dalam hidup aku sampai aku habis PMR tahun depan. Dah serik. Bila kita cuba untuk setia. Kita dikhianati. Tapi bila kita menduakan, Kenapa dia disetiai? Ya Allah. Kenapa dekat sekolah aku tuh takda budak lelaki form 2 yang matang? 

Yahh. Bulan October ni bulan yang aku banyak menangis sebab seorang yang aku sayang,. Tapi dia buat aku macam sampah. Macam orang asing. Macam orang luar. Sakit hati ni memang tak terkata. Kalau kita tak laluinya sendiri. Dah kena. Baru tahu rasanya macam mana :'(

Dan aku dah buat keputusan. Lepasni aku nak buat macam aku hilangkan diri dari hidup dia. Lantaklah kitaorang couple ke tak. Bila online fb, kalau dia chat dengan aku. aku akan diam je. takkan reply sepatah. Dekat twitter dia mention aku pon aku akan buat benda yang sama. Bila dia text aku. Aku takkan reply. Dia call? Huh. Dia tak pernah call aku.

And start cuti sekolah nanti. Number aku yang 014 ni aku takkan guna lagi. Aku akan guna num 017 aku. Phone memang takkan charge. Bia dia nazak dan akhirnya mati pon aku tak kisah. But dalam bulan December aku akan on balik num 014 and tengok ada text dari dia, misscall dari dia. Aku nak tengok dia cari kau ke tak. Walaupun satu text pon takpa.

Tapi bila takda satu pon textdari dia. Memang aku akan patahkan sim 014 aku tuh. Biar aku senyap je. Lagipon sama je ko aku ada ke takda dalam hidup dia. Tengok dia happy je dengan adik angkat dia. Tapi aku GF dia sendiri dia pandang sekali imbas pon taknak. Nak buat macma mana, terpaksa redha :'/

Aku pon tak tahu sekarang ni aku couple dengan dia ke tak. Bila aku tanya kita couple ke dia cakap 'ye' ila aku tanya dia serious ke tak, Dia cakap dia serious. Tapi serious kejadahnya macam ni? Ni bukan serious ini parah namanya setan! Kau tak pernah nak fikir hati kau ker? Stop aku lalui benda ni sekali dengan Aam dulu. Aku taknak laluinya buat kedua kali. 

Ya Allah. Tabahkanlah hatiku. Jika aku tak kuat macma mana aku nak move on?:'(

"Don`t let sadness from the past or the fear of the future rob the happiness of the present"

2:20 AM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*