❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
I'm Sick =,=
Wednesday, June 6, 2012 | 0 comments

Dear diary, lama kita tak jumpa kan? dekat sebulan jugak. bhaha. dah taktaw nak updates apa, so biarkan je entry lama tuh. Tak suka? kesah pulak . lol, lol xD

Harinih aku sedih sangat taw. sebab ini kali pertama dalam hidup aku, aku kene demam campak. Lepas balik dari kampung terus gatal-gatal badan. Aku balik Bentong hari Jumaat lebih kurang hari Sabtu abes muka aku bintik-bintik. Aku fikir jerawat. Then muka aku gatal-gatal aku pon garu lah. So bila dah garu, nak mandi pedih, lepastuh tengok-tengok macam luka. euwww. geli kannn????

Aku pon pelik. Seumur hidup aku atau sepanjang aku hidup muka berjerawat, tak pernah sekali pon muka aku jerawat berdarah. muka aku jerawat kering, yang tak berdarah. Bukan jerawat basah. Nak nanges aku time tuh tahan pedih. And masa hari Ahad, Makin banyak bintik-bintik tumbuh dekat lengan aku. Aku fikir gatal biasa. Bila tanya je mama aku, dia kata "ni kene campak. Mesti jangkit si Iejah" lol. 

Aku tak sangka masa aku balik kampung hari tuh, aku ada berjangkit dengan cousin aku, Iejah (nama samaran). Dia pon baru baik daripada demam campak. Ya Allah, dah macam orang gila aku tahu. dok garu sana, garu sinih. Tah pape -_________________________-''

Selasa aku sekolah. I mean, tolong cikgu buat analisis kertas periksa. Masa kat sekolah, semua tak nak kawan aku. Bila aku pegang sikit adelah seorang tuh cakap "ehh jangan pegang saya nanti berjangkit" lol,, fikir aku kesah ke ape? Lantak kau lahhhh. BAHAHAH *keling*

Masa kat rumah pon sama. Semua taknak kawan dengan aku taw. Bila aku dekat je ngan mama aku, dia mesti cakap "jangan duduk dekat-dekat nanti mama pulak berjangkit" <--- ni ayat taknak kawan dengan aku.  Ohh mama......... Then ayah aku pulak cakap "qila nak ape? nak makan ape? Ade ape-ape tak" bhaha. best pulak demam campak nih. Rasa macam PEWINCESS CINDELELALALA. bhaahha. Aku cakap "Nak guitar" nak taw ayah aku cakap ape? "okeyy jum. pergi siap. Nak beli lepas maghrib ke sekarang?" Ya Allah, masa tuh aku melompat-lompat. Nak dekat setahun aku tunggu ayah aku belikan Guitar baru taw. Masa aku mintak kat ayah aku, tahun lepas masa raya. Btw, thank youuu Ayah sebab belikan Qila guitar. Walaupun warna Biru takde, Merah pon okeyy jugak. lol 


Thank youu verry verry verry muchhhh !



12:47 AM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*