❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Its OVER !
Friday, November 18, 2011 | 0 comments


gambaran seperti budak-budak baru pulang dari sekolah :)

hari ini adalah hari terakhir persekolahan . emm. tamatlah umur aku yang berusia 13 tahun :) dan tahun depan nak naik tingkatan 2 pulak . ARGGHH ! tak bestlah . kalau mase ni boleh diundur, akan ku undur balik mase aku darjah 1 mase aku bercinta dengan budak nama AHMAD ZAID 

hum.. but aku rasa hari ni lah hari yang paling best . boleh gelak-gelak dengan seorang guru . masam tuh aku dengan bestie kesayangan aku tengah telefon ayah kiteorang . and masam tuh cikgu Aziz tuh keluar bilik guru and cakap , boleh tolong saya tak ? 

and kiteorang cakap boleh . dia suruh aku dengan fiera, bestie aku tuh tolong angkatkan buku masuk dalam kereta dia. and kiteorang ikot jelah dia dari belakang pergi kereta dia. and paling aku panas hatinye, kereta dia depan bilik guru je !! dia boleh tak perasan ? penat kiteorang berjalan sampai kat belakang sekolah last-last dia pusing belakang cakap ha, tu la kereta cikgu .! 

time tuh memang aku rasa nak hempas je buku-buku dia kat jalan tu !!!!! sapelah yang tak sakit hati kalau macam tu . !!



tengok ? dia pon sokong sekolah dah tamat :)

masa sekolah dulu, tak sabar-sabar nak cuti. but bila dah cuti ni , tak sabar nak sekolah . tak sampai satu hari aku dah rindu dekat bestie aku ,TAJVENJIT, SHAFIERRA & KAMELIA. diorang selalu lah jugak lepak-lepak ngan aku , borak-borak, kutuk-kutuk . hahah . kiteorang ni memang satu kepala :)

antara 3 orang kawan yang rapat dengan aku ni , TAJVENJIT yang selalu kene buli dengan aku  .yelah, dia tu pandai orangnya . selalu kene puji, rajin dan akhirnya dia dapat anugerah PELAJAR CONTOH

tajvenjit tu kalau taknak ajar aku mathematics, memang aku tarik rambut dia sekuat-kuat hati aku . dia memang pandai math . ape yang dia ajar semua aku faham sebab dia ajar step by step :)

takpelahkan . 26 / 11 / 2011 nanti kite jumpe lagi. tapi sekejap jelah . tu pun sebab ade jamuan pengawas. haha :) kiteorang ni semua pengawas . pengawa yang paling berdisiplin mestilah TAJVENJIT . dan yang paling tak berdisiplin, AKU, SHAFIERRA DENGAN KAMELIA. why ? adelah sebab - sebab tertentuuuuuu

okey guys, seriously belum satu hari cuti aku dah rindu korang giler-giler. dan aku nak buat satu pengumuman :

pada bulan DISEMBER, aku dengan SHAFIERRA ARMIELLA akan mengadakan majlis perkahwinan . so kepada sesiapa yang membacanya, jemputlah hadir. iaitu di hospital gila yang paling bahagia :) dan kami akan berbulan madu di PARIS dengan menaiki sebuah motosikal ANTIK yang dibeli di kedai kasut :) jadi  ,para pembaca dijemput hadir ^__^ kedatangan tuan/puan amatlah dihargai  :-*

Lots of stars ; 
elly

6:33 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*