❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
HEY ! WHAT`S WRONG WITH YOU ?
Monday, November 21, 2011 | 0 comments


okey . ape kaitan aku buat entry ni ? adelah seorang minah nak taw nama ? aku taktawlah nama sebenar dia ape. tah name bangla mane dia pakai tah . sekolah orang gile mane pon aku tak taw . yang aku boleh bagi just nama facebook dia . search HAKUNA MATATA

yang aku taw. masa tuh dia kcomment kat status aku macam orang busy body lah . and start dari tuh kiteorang berperang . and bila dia remove aku , aku blok dia. and mungkin hati gila dia tak tenang dia cari pasal dengan aku kat dalam blog pulak . 

macam-macam dia tulis and dia fikir aku bodoh ke itu dia ? IP facebook dia sekarang kat tangan aku yo ! dia gune nama COMEL and LINK BLOG AKU tulis mende yang bukan-bukan bapak bodohnye mak bapak atok nenek kau tak pernah ajar ke ? 

hahah . but dia ni otak slow nak mampos. aku boleh padamlah ape yang kau tulis kat shoutbox aku tuuu lembab ! and aku nak beri kau ucapan terima kasih sebab cakap aku ni CANTIK BUT TAKDE BUDI BAHASA. err :\ aku pon nak bagitaw kau somethunglah  , kau pon takde adab jugak sebab muke tak malu busy body pasal hal peribadi orang . tak padan vermin mate besar macam nenek ! puii~

okey sekarang aku nak tuutp cerita pasal DUCK FACE ituuuu :P


kali ini entry ni takde kene mengene dengan gambar diatas. korang dah bukak blog aku khen ? semua bintang betol tak ? kalau ikotkan hati, ape yang ade dalam kepale otak aku nak letak lagu blog Twinkle-Twinkle Little Star . bapakk bengong aku punye idea. sengal gile. 

but bile aku search je kat Youtube, terjumpe lagu Taylor Swift ni. sedap pulak mendengarnyaaa. dan aku pulak jatuh hati kepadamu . aku tak ingatlah lagu ni tajuk ape. korang boleh search Inn..... lebih kurang macam itulah . 

klah. hari dah malam . aku nak bukak facebook pulak ni. papehal boleh contact kat FACE  dan BOOK  aku . kalau boleh TWITTER  sekali yeahh, elehh. promote pulak ! KBYE :)


12:44 AM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*