❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
SHIT !
Wednesday, August 3, 2011 | 0 comments




korang, aku nak cakap. but ye aku taw yang aku gune pic FAKE kt fb aq. but aq  x ngaku tu aku. yang kau busy body tu apehal ? yang aku tak puas hati sekarang, ade budak tu , dia pic MIRA and mengaku tu pic dia. kepala hotak kau berjambul. lah anjing !

korang tak caye ? korang tengok fb FAKE INI  ni memang pic kawan aku ,AMIRA. dia pulak nak mengaku tu pic dia. EWAHEWAH ,, banyak buruk muka awak ? sedar la weh, mungkin kau kenal amira, but mira tak kenal kau. kalau tu pic kau,, kemonn la berok , jumpe mira and say ape yang kau tak was aty dengan dia. dia tu kawan aku. aku kenal ka muke dia cun macm mane  .

and untuk EMYLIA , lepas sorang-sorang kau nak curi . mule-mule pic EMY , iaitu kawan lama sekolah agame aku dulu. dia and geng dia memang TOP and POPULAR  la. dia pon tergolong dalam golongan budak pandai. walaupon dia tu CUN  and KAYA , dia tak sombong, tu yang orang sume senang dengan kehadiran dia. but,, WHAT THE FISHH  pon aku tak tahu sampai ade yang curi pic dia. 

and, dalam masa yang sama , FIRST TIME aku dengan mira, iman , and emy, mencarut2 bagai nak rak. dulu aku tak pernah dengar. diaorang memang budak baik . naseb abik time FAKE tu app aku, dia guna pic MIRA. senang aku bagi information kan ? 
MIRA, EMY, IMAN AND ALL , saba lah korang . private la gambar2 korang bila budak FAKE tu add korang. nanti pic korang yang akan dikebass. ayokkk.tak tayokkk . kbaii





3:56 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*