❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Seharian Bersedih
Friday, August 12, 2011 | 0 comments

hari ni, satu hari aku bersedih. aku taktahu la kenape. ayah aku tak marah MATH dapat fail . but aku bersedih. tiba-tiba je aku nangis . bile ayah aku marah aku dapat fail, time tu aku tak pelak nak nangis. kenape dengan aku ni ? 

tadi masa kat tempat tuisyen, aku diam je. tak mao manyak cakap. nanti mesti rasa nak nangis. tak tahu la pulak hari ni hati aku berjiwang dengan aku. and, takde siapa pon boleh buat aku happy. but, kenape diri aku je yang boleh buat aku tersenyum ?  and, masa aku on fb kawan aku , dia suruh ltk muka buku dia dalam blog. tu yang dia bagi aku emel ngan pass dia. tiba-tiba hati aku gembira . huhu. aku check 1 by 1 inboxchat dia. kelakar tahap bangau !

sampai kat 1 tahap ni, hati aku beria suruh aku baca message yang lepas-lepas punya. mula-mula aku taknak. but dah macam terdesak sangat , aku teros bace. tak sangak yang kawan aku dengan KAKAK ANGKAT  aku tu, dok mengumpat aku. YESS ! I KNEW THAT I'M GADIX ! dah kalau kau tak suka aku, buat ape kawan dengan aku ? kenape ? sebab kau takde kawan kan ? okey. masa kat sekolah , HALIDA , FIERA , AND DEBAB dah story-story kat aku. and aku dah dengar semuanya ! okey stop. kau tak suka perangai aku yang gedik tu, samalah macam kau tak suka aku ? okey. kite stop berkawan okey ! i'ill leave you alone !

and untuk KAKAK ANGKAT aku , terpulang lah pada awak . awak cakap kat saya awak tak suka orang rampas hak awak. kalau awak nak taw ,  AWAK TU PERAMPAS HAK SAYA ! jujur saya cakap, awak suka tiru style orang . kalau awak baca ni and awak nak marah . saya tak kesah. sebab saya sedar saya ni tak layak di sayang kan ? and kalau awak nak sayang BUDAK TU SEORANG,  just go to her ! okey. lepas ni jangan lah awak sebok-sebok mencari saya kalau ade ape-ape. mungkin saya ni tak pernah wujud untuk awak ? thanks untuk semua. and post kat blog yang DEMAM tu, saya mintak sangan awka padam. sebab awak pon tak sayang and tak anggap saya macam adek angkat awak ! mulai saat ini, saya akan tinggalkan awak, and saya mohon awka akan tinggalkan saya . SAYA SAYANG AWAK !


10:11 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*