❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Penat Sangat - Sangat
Wednesday, August 17, 2011 | 0 comments

keja utntuk hari ini, aku online facebook, and padam ume profile pictures. lantak lah penat ke tak ? sebab mase aku nak tuka profile pictures yang lain, dia tulis album profiles picture aku dah full. tu yang aku terpakse delete 363 or 336 macam tuh lah. aku pon dah lupa. tu yang sume orang chat aku tak layan. sampaikan mak ngah aku ghantar chat pon aku buat bodoh. and kawan  - kawan aku pulak , terpakse aku menyamar yang ni bukan aku yang tengah online. but orang lain. macam - macam alasan aku bagi. ade yang kene tengking, btw, ,lantak kau lah kan ?


dalam masa 2 jam 50 minit , semua selesai . banyak kan ? sekarang ni, tinggal 1 gambar je kat profile pictures kat facebook elly nanea tu. iaitu , gambar yang aku tengah gune. sikit pon sikit lah . buat ape nak gambar banyak - banyak .buat semak je kan ? lepas je selesai edit album tu, aku gi jelajah album yang lain pulak. tengok album mane yang lebih 50 gambar , teros padam . dengan album - album sekali aku padam . buat semak je. lagi pun, gambar yang aku padam tu sume, aku private. baik teros padam . sam je dengan private. tak boleh nak tengok and tak jumpe album tu. tamat lah riwayat album - album tersebut. ucapkan takziah kepada mereka . [ al-fatihah ] . hahah. macam budak bengong kan aku ni ?

bila fb elly nanea dah selesai , aku gi bukak pulak fb elly arabella. yang ni lagi terok. lebih kurang 10 album aku private. yang tak private tinggal 2 . baik aku padam sume nye. dengan rasa bangga , aku pon mulakan operasai aki. semua album aku padam melainkan album yang korang boleh tengok kat facebbok tuu. aku just private profile pictures and 1 album., NOTHING . album nothing tu, kalau ade kawan - kawan aku suruh aku edit kan gambar diorang , aku letak kat situ. bila diorang dah save , baru aku padam. nak wat pe simpan gambar diorang ? kalau rindu , tengok la wall dia . abes cerita sedih ni. tak payah nak nangis - nangis lagi . membazir ari mata je kau ni !

lepas je buat semua kerja - kerja tu , sign  in blog la. sebab dah takde keje . ni je lah yang aku boleh buat sekarang . tengah free, memang lah macam ni . kalau aku busy , tengok blog ni pon tak hengen . walaupon blog aku tetap cantik dimata aku . well, SI BILIS edit. memang macam ni . dia memang pandai bab - bab blog ni . entah ape mimpi dia hari tu , bukak - bukak je blog malam tu , macam nak jerit. naseb baek bapak aku ade kat umah. kalau takde, aku yang akan mewakili pontianak ketawa malam tu. 

oklah . kboiiiii. LIKE taw ^^


sweet diary by :
- eLLy aQ!Lah -


2:05 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*