❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Maaf , Hati Aku Dah Tertutup !
Sunday, August 14, 2011 | 0 comments

mengikut tajuk diatas, atau yang berikut, maaf. aki dah tak boleh nak maafkan kau .
masok kali ni dah berapa kali tah kau sakitkan hati aku and buat kesalahan yang sama ! aku benci orang macam kau !


maaf ye awak. saya dah tak boelh nak maafkan awak. lagi-lagi bila semua secret awak dengan kawan saya dah terbongkar depan saya . tak sangka awak SEJAHAT  tu kan ? saya degil. kalau dari dulu saya ikot cakap kakak saya , ELLY, dah lama perkara ni takkan berlaku . but sekarang , saya nak sangat perpisahan antara kita ,. dan awak jangan lah sesekali pon mintak maaf dengan saya. sebab sampai kiamat pon saya takkan maafkan awak . !


dan untuk pengetahuan awak, saya takkan terima lagi awak sebagai kakak angkat saya . PLEASE. saya mohon jangan lah nak desak saya . and anggap saya tak wujud dalam dunia awak. dan sasya pon akan anggap awak TAK PERNAH wujud didalam hidup saya . terima kasih kerana faham. 

dan awak , SILA PADAM SEMUA PIC SAYA YANG AWAK SAVE , kalau awak tak padam, saya akan BLOK  fb awak . dan semua perkataan SAYANG , RINDU, please padam dalam ingatan awak. saya tak suka awak lagi. AWAK JAHAT ! SYAITAN BERTOPENGKAN MANUSIA ! SAYA BENCI AWAK !

selama ni saya sakit hati ada awak kesah ? takde kan ? dan betol cakap kakak kesayangan saya . perangai awak memang tidak boleh diubah . kalau saya tak berangkat dengan awak dulu , mesti hati saya tak sakit macam ni kan ? kan  . and tolong jangan kacau hidup saya lagi. saya benci ! and untuk peringatan yang terakhir, PLEASE JANGAN TIRU STYLE ORANG !



1:25 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*