❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Boleh Kawan , Tak Boleh Maafkan
Wednesday, August 17, 2011 | 0 comments

humm.aku rasa aku dengan dia hampir berbaik kot. but, hati aku ni maseh terpendam kecewa yeng teramat sekali. kalau korang, sanggup ke tengok kawan baik korang , yang TERLEBIH BAIK, buat sesuatu yang sangat menyakitkan hati korang. korang sangka dia baik sebab berkawan dengan ikhlas. tapi itu cuma hentak sebelah kaki . dia tikam korang dari belakang. kutuk - kutuk korang dengan kakak angkat korang sendiri ?  mesti lah sakit hati kan ? 


masok hari ni, rasanya dah 6 hari aku tak kawan dengan dia . tegur - tegur tu adelah . but tak sampai seminit, aku mesti lari . sebab hati aku memang sakit gila. tengok muka dia kat sekolah lagi lah terok. bila dia dekat - dekat dengan aku , mesti aku nak lari . and sekarang , dia dah takde kawan. tulah balasan bila orang yang suka mempermainkan kawan dan mempeegunakan kawannya sendiri . memang dari dulu aku dah ragu - ragu dengan dia . selama ni , tak pernah nak peluk, pegang , mahupun dekat dengan aku . tiba - tiba je jadi baik dengan aku .sape lah yang tak pelik kalau macam tuu =,=

mase hari selasa hari tu, adelah aku tegur sikit - sikit dengan dia . tu pon sebab nak meniru time exam. tiba - tiba , dah teros tegur.  nak suruh orang kawan dengan dia lah tuu . ingat aku nak ? and bila kawan aku cakap , elly, kau dah baik dnegan eca ke ? dah maafkan dia ? dengan selambe aku cakap AKU BOLEH KAWAN DENGAN DIA . TAPI AKU TAK BOLEH NAK MAAFKAN DIA. perrggh. kawan aku cakap memang pedas ayat tu . tunggu je la bila aku nak maafkan kau . aku takot bila aku dah maafkan kau , kau buat balik. so, aku kene hati - hati dengan kau lah ye perempuan . kau ni mulut cam sambal belacan . depan orang buat baik, belakang, bukan main menggutuk  ye !

bila hari ni je,  aku chat dengan kakak angkat aku . ehh silap . BEKAS KAKAK ANGKAT . and dia pon dah tak penggel aku ADEK . aku pon tak panggel dia KAKAK . sebab dah putus. aku pon takleh sangat nak baik dengan dia. aku pon kene ingat ape yang dia telah buat kat aku . sabar ye IKAN BUNTAL , ehh, nama tu SI BILIS, iaitu kakak aku sendiri yang bagi. yess. aku macam tong drum, dia ? nak taw macam ape ? macam ASAM KEPING. kurus nak mampos . 

kite balik pada cerita kita yang real, mae aku chat dengan BEKAS kakak angkat kau , kite biasekan gune QILAH & SYEIRA. buat pe nak panggel kakak , adek. ,semak memori je. and aku pon nak cakap kat dia, AKU BOLEH KAWAN DENGAN KAU. TAPI SAMPAI BILA - BILA AKU TAKKAN MAAFKAN KAU !

kboiii .LIKE taw ^^

sweet diary by :
- eLLy aQ!Lah - 


6:28 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*