❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Alhamdulillah ....
Thursday, August 18, 2011 | 0 comments

alhamdulillahh..tadi kelas aku dapat exam paper. mula-mula kiteorang dapat kertas agama. bila aku tengok kawan - kawan aku semua dah dapat paper masing - masing, semua boleh dikatakan dapat A jugak lah . bila aku tengok diorang dah dapat A , jantung aku ni macam dah berdebar - debar . aku taknak menurun. mase ujian 1 satu aku dapat 90% , ujian 2 aku dapat 82 % , and ujian tiga ni,, ....nanti -nanti lah aku bagitaw. 

bila tiba masanya nama aku dipanggil , fuhh. aku dapat A ( 95%) rupanya . buat penat je aku rasa berdebar . takpe lah walaupon kalah sikit dengan kawan aku , dia 98% . alaa. tapi A jugak kan ? 90 keatas lagii tuu . bersyukur. yang penting aku straight A dari ujian 1 . takde cacat sikit pon. taw tak ?


haaaa. korang nampak tak gambar kat atas ? gambar ni aku cilok kat IKAN BILIS punya tumblr . cantik kan ? aku suka gambar - gambar  macam no. kau tak suka boleh bla ! ecehhh. gurau lah sayang oiii. don't be mad okey. if you sad, i'll sad too , if you cry , i'll slap you ! cantik kan ayat aku ? okey. kite balik cerita asal . lepas tu , dapat pulak markah GEOGRAFI. okey. geo aku sedikit mengecewakan. but untung manaiik. nak taw ? 50% je. hebat kan aku ? kau ade tak markah macam aku ? aku tau kau tak sepandai aku sehingga dapat C dalam geo. WELL ^^ ~~~~~~~~~~~~~~~~~

lepas geo, dapat lah pulak mata pelajaran yang amat aku minati , iaitu MATHAMATICS , WOW ! subjek yang paling aku takot nak tengok markah aku . sebab masa periksa pertengahan tahun, aku FAIL beb. 37% je. masa nama aku kene panggil , aku dengar cikgu sebut markah aku 18 (dlm omputeh) . sekali cuak muka aku dohhh. ingat kan aku fail lagi. but when I took the paper, terkejot bangau mak nyeh.. FIRST TIME aku dapat A markah ? sebab exam kali ni keluar intergers and algebraic jee. wa tak yang sebut lah. sebab cukup - cukup makan .je. yang paling aku tekejut, aku boleh lawan budak pandai, TAJVENJIT. aku bukan nak bangge ke ape, but, memang bangge ,cuma tak berlagak . 

lepas satu-satu exam paper kiteorang dapat. BM pon aku A jugak , 93% thanks ye cikgu aziz sebab sanggup baca ayat saya yang tunggang langgang tuu. faham ke tak, aku pon tak tahu, naseb baek tulisan aku cantik dan mudah untuk dibaca. ;-)



kelas aku baru dapat 6 kertas. dan akhirnya, aku telah berjaya mendapat 3A dan C . huahuahuahua. B takde, melompat C. hebat kan kan kan ?



4:41 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*