❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
Kau Budak Kecik !
Monday, July 25, 2011 | 0 comments


korang - korang, nak taw tak ? ade budak ni ,BAJET HOT ! padahal cool je. tak TOP mne pon. hahah whtaeverr la --' tapi, aku tak taw ape masalah dia dengan aku. tetibe nak cakap mak aku isap DADAH . bodoh kan kan kan ? and aku tak was hati la, aku teros mencarot dengan dia, cakap mak dia jual PEPEK  yekeleh kau BUDAK KECIK ! mirror your self dulu la SAYANG  !!!

errm... and sejak hari tu, aku dengan dia asyik gado je. selame ni, baru aku tahu yang dia tak tahu mulut aku ni LASER tahap  babi KAMBING. Hahaha.and kepada sesiapa yang belom tahu, aku MENGUMUMKAN, bahawa, mulut aku macam sakai  blueberry cheesse cake. huahuahua. lawak kan kan kan ? tak lawan ? shuhhhh. macam moyang korang. lalalalala~

nak bace tak ape yang aku chat dengan dia ?KEJAP ye sayang (:


sebelum MAMPOS LAH KAU TU, time tu aku cakap mak dia jual PEPEK nasi lemak.


kenapelah budak ni cepat sangat KECOT ? oo. kau masih kecik. UPSR pon x lepas agy kan ?
tu yang aku kesian ngan kau !


INGAT AKU NI BODOH MACAM KAU ?


hal kecik. wat pe nak panggel polis ? bengong la kau ni SAYANG


the last one ! harap TERHIBUR dengan snapshot berikut .kbaii






5:00 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*