❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
AGAK SENGAL ITU PEMPUAN
Sunday, July 3, 2011 | 0 comments


weh poenpuan. kau siape nak serang-serang kakak aku ? kau pk kau tu besar sangat ker ? please la. ha ? aku taw la kau tu ex junaidi---> bf kakak aku. so, cermin lah diri tu sikit. kau dengan dia bukan nye ade apeape pon. namenye pon EX. mesti dah tak de apeape. yang kau dengaki sangat junaidi ngan kakak aku tu kenape ?hati kau tuhaishh. macam mulot kau betine !

haha. yang kelakar, (bagi aku) pempuan tu serang kakak aku, aku gi serang si junaidi tu. kesian and soooo pitty. ): pempuan tu tak was aty ngan kakak aku . haha, aku pulak, tak puas hati dengan dia. macam  cinta 3 segi kan.? xpe kau pempuan. kau ingat kau boleh libatkan kakak junaidi tu, kakak aku takot ? MIRROR YOUR SELF ! STUPID ! ngeeee==

kau tu, pempuan tak taw malu. p/s :- KAU BACE ? KAU TERASE ? ITU KAU !

1:29 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*