❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
friend from indonesia (:
Sunday, June 19, 2011 | 0 comments


hai kawan, ni lah kawan baru aku. mule-mule aku tak tahu yang dia ni orang indon, aku gi lah cakap kat dia dalam bahasa melayu. dia seboleh-boleh cakap dia tak faham. and bila dia cakap aku dari mana, aku cakap pahang. tapi dia cakap di mana doank ? rupenya orang indon. bapakk malu gile aku -,-''

and start tu aku cakap kena cakap bahasa endon dengan dia. memeningkan. aku cakap tungang langgang, tapi dia cakap dia faham. sebab dia taw aku orang malaysia. hehe. mase tu, kiteorg WTW. aku ambil kesempatan tengok pic dia. fuhhlamakkk. semua cun-cun. and semenjak hari tu, aku asyik panggel dia cantik. bab memang cun giler. and dia boleh cakap

nii anak malaysia kagak bosen"nya bilang sya cantik =D
haha ALHAMDULILLAH =)
buat hari in aja ,
udah lebih 10kali bilang sya cantik, atw comel lah :)
yeye makasii ya elly sayang :*

kehkehkehkehkehkeh. berdekah aku ketawa. and aku post balik kat wall dia 

ya. gak ap dong, kita kan berteman . masa sih gak bisa bilang cantik (: <--- betol x percakapan aku ?

Dia belum balas lagi. sebba dia x on9 kot. haha. and kiteorang asyik WTW, last-last dia cakap aku kawan baik dia. and untuk pengetahuan korang, dia memang baik . aku suka sebab dapat membe macam tu. ermm. oke lah, 

nak kenalan dengan dia ? boleh, but tanye kat fb lah ye (:




comel + cantik kan ?


sweet girl (:


hot (:
2:12 AM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*