❝ No matter how hard and difficult it is, I will always smile like an idiot ❞
ARRGGHHHH !! tension ! -,-''
Friday, June 3, 2011 | 0 comments

wassap bro and sys !

tadi, ayah aku  baru balik dari keje. dia cakap  nak balik kampung x ? aku ngan adek aku cakap nak. tapi,  tiba-tiba dia cakap nak balik kampung ke nak pergi kelantan ? hummm. aku nak balik kampung, tapi aku pun nak pergi kelantan.

korang rasa, aku patut pilih yang mana ? btw, hati aku tetap nak balik kampung. aku nak wat hal. dapat naik bukit tepi jalan haighway nak gi singapore . dapat berangan . dapat naik moto . dapat main basikal and macam-macam.

tapi, kalau pergi kelantan,. just tengok orang kawen je. and aku rase, lepas tu pergi jalan-jalan. lepas gi jalan-jalan, bukan nyer dapat beli ape-ape. HAMPEH -,-. ermm. but, aku taw sangat yang ayah aku akan pilih balik kampung. jela. kelantan dengan perak bapokk la jauh nyer. mesty la tak larat. macam aku pergi pulau pinang dulu. nak cari hoptel, perrrr. susah giler. sume dah full. terpakse lah tidul dalam kereta.

ermm. okey la. aku malas nak tulis lagi. penad. haha. ok la . kali ni  sampai sini jelah cerita tension aku. bye guyz. thnx fo the read (:
12:24 PM

Message(s)

Credits

layout by inexplicable
inspired by optica

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*